Imagine Header Companie

Servicii profesionale de tratare si epurare a apei 

Companie

Compania Absolut 2001 S.R.L. activeaza pe piata din Romania inca din anul 2002 cu lucrari de anvergura si rezultate remarcabile in domeniul retelelor de alimentare cu apa si canalizare, avand numeroase licitatii castigate pe fonduri structurale, de mediu si de preaderare.

Gama de produse comercializate depaseste 10000 de repere, dintre care cele mai importante sunt: teava PEHD pentru apa, teava canalizare PVC si riflata pentru exterior, teava canalizare PVC pentru interior, tevi si fitinguri PPR pentru apă caldă şi rece, tevi si fitinguri PVC presiune, hidranti de incendiu, vane de sectorizare, vane si robineti pentru abur, capace carosabile si necarosabile, camine PE pentru canalizare, tevi si fitinguri din cupru, calorifere.

Plecand de la specializarile realizate in cadrul seminariilor sustinute in Israel si urmand un trend ascendent firma Absolut 2001 a dezvoltat un nou profil de activitate prin oferirea de solutii complete in domeniul sistemelor de tratare si epurare a apei. Principalele echipamente pe care compania le furnizeaza sunt: dedurizatoare, deferizatoare, sisteme de eliminare fier si mangan, pompe dozatoare, filtre nisip, sisteme de osmoza inversa, sisteme de sterilizare cu UV, separatoare de hidrocarburi, separatoare de grasimi, statii de epurare monobloc, industriale si rezidentiale.

Politica in domeniul calitatii a S.C. ABSOLUT 2001 S.R.L. este urmatoarea:

Politica noastra este imbunatatirea continua a calitatii serviciilor furnizate, pentru a satisface cerintele si asteptarile fiecarui client, cerintele legale si reglementate, dezvoltarea pietei de desfacere, reducerea cheltuielilor interne si situarea in pozitia cea mai favorabila in comparatie cu concurenta.

Principalul scop este de a deveni leader regional al calitatii in domeniul comercializarii produselor destinate lucrarilor edilitare, prin specializarea continua a personalului si competenta acestuia de a tine sub control procesele.

Imbunatatirea continua a calitatii se face prin implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii. Documentele sistemului de management al calitatii: manualul calitatii, procedurile de sistem, procedurile operationale, instructiunile de lucru, precum si intreaga documentatie tehnica sunt concepute sa sustina aceasta politica si sa fie in conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 9001:2008.
Recunoastem calitatea ca fiind responsabilitatea tuturor angajatilor. Ea este prevazuta si inclusa in serviciile oferite si este parte componenta a culturii organizatiei.Urmarim dezvoltarea unui mediu de lucru corect, performant si in concordanta cu toate normele legale de mediu, protectia muncii si P.S.I.

Promptitudinea, flexibilitatea, competenta, corectitudinea si respectul reciproc sunt atributele de baza ale relatiilor dintre noi si partenerii nostri de afaceri.

Obiectivele sistemului de management al calitatii reflecta preocuparea constanta a S.C. ABSOLUT 2001 S.R.L. in cresterea calitatii serviciilor furnizate, in primul rând prin implicarea tuturor angajatilor la imbunatatirea si supravegherea continua a calitatii activitatilor organizatiei.

 

picture